Suzanneindia.reismee.nl

HOLY SHIT 2

Welkom bij deel 2 van Holy Shit 2, dit keer weer boordevol interessante weetjes vind ik dan haha...Vooral Marc en carina jullie SHiva komt er in voor en hoe.. lees gauw verder..

Allereerst iets over huwelijk nog hier inmiddels nog een paar locals gesproken, zomocht een man wel een foto zien van de vrouw die hij ging trouwen en kan hij nee zeggen. Maar de man was zo overtuigt van zijn ouders dat hij zegt mijn moeder weet wat goed voor me is dus ik vertrouw haar volledig..

Vervolgens eenman gesproken die op dit moment een vrouw moet gaan zoeken voor zijn zoon, wat deallerbelangrijkste criteria is, is dat ze van dezelfde Kastekomt. Zo niet vindt er absoluut geen huwelijk plaats, daarnaast kijkt de vadernaar haar studie, haar familie ennaar de astrologie de sterren moeten wel gunstig staan.. dus die is nuop zoek..

Dan het hinduisme, heb al in hoofdstuk 1 wat verteld overde goden.. zo heb je Brahman en volgens mij is dat bij hem,Brahman at zelf nooit geen uien en knoflook, wat hij vond dat stinken.. dus ze volgeneigenlijk zijn leefwijze op.Als ze een tempel van God Brahman bezoeken doen ze vaak een doek voor hun mond ommaar niet te stinkenof uit hun mond te ruiken voor hun god.

Dan heb je Shiva die beste God rookteveel wiet, wat ze hier Bangh noemen, Feit is nu omdat hun god het deed, wordt het hier gedoogd en zijn er een aantal plaatsen waar er een banghshop is..de wiet wordt aangeleverd door de regering en alle mannen nemen daar geregeldvan (hoorde van een man dat de vrouw maar eens in het jaar op een heilig feest dat mag doen. Je krijgt daar een menuen ze maken werkelijk van alles ervan.. ik hoorde al wel eensiemand vragen Banghcookie..Maar ze maken er dus koekjes van, chocola maar ook de welbekende lassi hier, wordt dan specail lassie en lassie is een soort yoghurtdrink.

Zo ook is bier (alcohol) in veel plaatsen niet toegestaan ook vanuit het geloof, dit moet je dan buiten de kaart om bestellen.. zokreeglaatst iemand zijn bier in 2 theepotten.. om het allemaalzo geheim mogelijk te houden haha zie je he tvoor je echt zo'n ouderwetse stenen theepot met zon tuutje van waaruit jein een klein mokje je bier schenkt..

Dat was het wel weer voor zover!

Liefs

Reacties

Reacties

Kim & Judith (jeweetweldieblonde;-))

Kim(jeweetweldiedikkewalvis)
Alles kits daar!! wel toffe foto's, lekkere kerels ook......vooral die met die lekkere harige mustage.
x van die blonde godin

Kim & GEEN judith meer

ZO, ik mag de pc ook nog ff... Maar superfoto's man, had ik ff gemist de vorige x. Maar trouwen gaat daar dus niet over 1 nacht ijs. Er komen wel veel "serieuze" zaken bij kijken, kaste, sterren enzo. Karakter en elkaar leren kennen is idd niet zo van belang.
Beetje jammer dat je wel overal wiet kan scoren, maar geen bier.
Hier nog steeds alles ok. Sinterklaas is in het land, nu nog sneeuw, tis hier aan de warme kant.
Geniet nog ff lekker een laatste weekje en kom heelhuids terug...
Liefs en dikke kus xxx

Misha

Zo'n doekje voor je mond is natuurlijk sowieso wel hygiënisch... Behalve knoflook-, en uiendampen heb je dan ook geen last van allerlei bacillen en zo! Handig.

X


PS. Zo'n bier-in-een-theepot-aanpak heb ik ook weleens meegemaakt. Is dé manier om snel over je nek te gaan. Zeker als het bier lauw is. Wat het áltijd is.

Kelly

Heej meis... nou wat een info zeg. Wel leuk dat je zoveel te weten komt over gebruiken en historie! Ook erg interessant om te lezen. Zo te zien heb je het nu lekker naar je zin, geen pijnen en koorts meer? Heeft de kwakzalver toch zijn werk goed gedaan?

Het gaat wel hard he.. de tijd vliegt, voor je het weet ben je weer veilig terug in NL. S toch wat geruster. Maar super om je zo te kunnen volgen!!!

Geniet er lekker van en typ maar een eind raak.

Oja, hier alles nu rustig, gesetteld en nog geen spijt ;-)

Dikke kus kel

Marc, Carina & Dena

Haha, die Shiva. Zal me een relaxte god geweest zijn! Geniet er nog ff lekker van, voor je het weet ben je weer in Nederland. X

charlene

hey suusie

leuk verhaal weer hoor..had het meeste al gehoord aan de telefoon..eindelijk!!!!!mies nog de groeten gedaan en hij zit in de fase dat hij je heeeeel erg mist..stakker!!!!maar gelukkig voor hem dat je over een week alweer in het vliegtuig zit..

ben je er al overuit of je die binnenlandse vlucht neemt???nou meid succes met je keuzes maken over wat je nog wilt zien en wat helaas niet meer kan...ach weer een droom voor de volgende keer (zal mies blij mee zijn haha).

zet hem op ,geniet en wees voorzichtig..

dikke kusss

Linda

Suzan kom vlug terug! Dan kom ik logeren. Ik neem een tekening voor je mee en een kadootje. Ik wil graag zo'n jurk voor de carnaval (ze bedoeld de foto met die kleurige kinderen) haha.

Moest ik even schrijven van Linda.

Nou geniet nog van de laatste week.

Heel veel knuffels.

Linda (en Miriam)

Marjanne

Hey Suus,

Wat gaaf zeg om al je verhalen zo bij te houden! Echt een uitdaging zo'n reis! Je maakt echt vanalles mee! Jammer dat je een paar dagen niet lekker was! hopelijk kan je de laatste daagjes nog helemaal topfit genieten!!

Hey heel veel succes en plezier nog!

Liefs Marjanne

anneke

Wat heerlijk om al je verhalen en belevenissen te lezen!! Bier uit een thee kan lijkt me inderdaad niet al te lekker. Geen schuimkraagje en lauw ieuwwww. Maar ja beter iets dan niets dan maar. Nou meissie pas goed op jezelf en tot horens dan maar weer!!
Anneke xxx

Iris

Hey meis,

Wat grappig dat al die verschillende goden allemaal andere voorkeuren hadden. En dat die Bangh daar toegestaan word. Had ik niet gedacht. Heel interessant om te lezen.

Van de week naar discovery gekeken. Een man ging ook op reis door India. Heel interessant. Over de verschillende religies en dieren en rituelen. Zelf is hij ook in de ganges gaan baden. Tussen de riolering en uitwerpselen van heel veel mensen. Toch apart om te zien dat de mensen daar in wassen, zwemmen, baden. En niemand word ziek. Hij natuurlijk wel, had een darm bacterie binnen gekregen. De dokter vroeg hem ook wat hij had gedaan of gegeten? Hahahahah hihj zei nou ik ben gaan baden in de Ganges. Maar gelukkig een antibiotica en hij was klaar.

Dus mijn advies, ga aub niet baden in de Ganges!!!!! Voor je het weet heb je ook een darm bacterie van iemand anders zijn poep, hahahahahahha.

Ik wacht op je verhalen. Spannend en nogmaals super om te lezen!!!!

Dikke kus van mij

Alice

Heey Suusje,

Wat jammer dat ik je vrijdag niet aan de telefoon heb gekregen! Ik had zo graag even met je willen klessebessen! Ben zó vreselijk benieuwd naar je belevenissen en wil graag weten hoe het nu met je gaat.
Als ik je gave foto's bekijk en je laatste, wederom interessante en grappige verhaal lees, snuif je een hoop cultuur op! Bier in een stenen pot en bangh door je koekjes en chocola.... Bijzondere high tea serveren ze daar, hahaha.

Ben je nu al in het mooie wildpark met de tijgers geweest? Een tocht gemaakt over de Ganges? Of ben je in hogere sferen??

Ik kijk weer uit naar je volgende avontuur!!!!

Veel plezier nog en geniet ajb nog even van het Indiase zonnetje, want hier is het vreselijk nat en er staat een vieze wind.

Lieverd, tot gauw en maak er nog een bijzondere week van!

Dikke knuffel
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!