Suzanneindia.reismee.nl

RELAXING??

daar zijn we weer, nadat ik mijn laaste verhaal heb geschreven, had ik een afspraak met Dr NS Matur voor reflexiologie of zoiets. In de lonely planet stond dat het zo relaxed en ontspannend was dat je metje hoofd in hogere sferen kwam, nou dat wilde ik wel es proberen lekker liggen op zo'n sofa met een voetmassage.. Dus kom daar binnen en de beste man vraagt naar mijn klachten dus ik noem wat op en hij begint met een massageapparaat op mijn hand, goed begin.. Daarna mocht ik lekker gaan liggen heerlijk en begon hij mijn vieze, zanderige ongewassen voeten te behandelen. Hij begint bij mijn grote teen en ik dacht ahh ja, that's the hard way maar het was te handlen, daarna begint ie toch met allerlei materalen in mijn voet te drukken op plekken die ik niet ken.. en het deed me toch zeer.. en hij bleef ook nog es heel lang op dezelfde plek, nou k schreeuwde het letterlijk uit , dus ik zeg ahhhh en hij gaat nog even lekker en iets harder door.. ja zegt ie dat is oud zeer dat is wel van een jaar geleden (lek van mijn nek)... en hij blijft doorgaan het leek wel een martelkamer.. ik heb me wat uit geschreeuwd daar jaja oud zeer.. hij had wel een kwakzalverdiploma trouwens..nou daarna moets ik nog wat van die gekke trukjes doen als met mijn arm naar mijn neus en dat soort trucjes wat dan goed was voor mijn maag.. ik kon niet wachten tot hij klaar was! met zweet op mijn voorhoofd zweefde ik lichtvoetig terug naar mijn hotel.. om daar erachter te komen dat ik nou toch echt koorts had, dus rest van de dag in bed...

Volgende ochtend begon de koorts in al vroegte al flink te stijgen, dus heb de dokter laten komen, deman met om zijn nek een stethoscoop en eenoude veroeste bloeddrukmeterluistert naar mijn longen en schrijft wat voor dat was het.. Dus toen moets ik 3 verschillende pillen en een ultravies drankje drinken, (geen kwakzalver, echte dokter) Hij zei dat ik gewone griep had en na 48 uur beter moest voelen.. Hele dag in bed vertoeft gaf me mooi de gelegenheid mijn 1e boek (met kaas, Kim!) te lezen!

Dag erna voelde ik al iets beter zo slap als wat.. maar beetje geshopt en lang overal rondgehangen..

Vandaag nog steeds beetje moe en slap maar doe alles heel rustig aan.. heb wel uitgecheckt maar hang overal en nergens een beetje lekker relaxed.. Al hoewel vanmiddag vlieg ik met diezelfde grote teen de zo mishandeld was zo in een verse koeienvlaai..en dat kan echt de beste overkomen want met al die koeien kun je je voorstellen hoeveel vlaaien er liggen, dus daar loop ik dan met een slipper wat er uit ziet als een mestvork en mijn teen vol smurrie te bedenken wat ik ermee ga doen, terwijl aan de andere kant een vrouw met baby continue aan mijn arm tikt om geld en eten, ik dacht toenkun je niet zien dat ik nu in de SHIT zit.. gelukkig komt een andere vrouw te hulp en wast mijn slipper ergens in een drinkbak voor koeien zo is the circle of life toch weer in evenwicht... Die beste vrouw op chai getrakteerd.

Daarna bij mijn grote martelaar langs geweest waar ik gewoon lekker ga zitten en kletsen en chai drinken.. ik vraag hem om yoga en via hem regel ik een busticket.. Als je eenmaal iets van ze afgenomen hebt kun je daarna zo voor alles bij ze terecht echt geweldig.. En ja hoor net om half 5 mijn 1e prive les YOGA gehad, dus nu helemaal in balans, evenwicht en relaxed... Klaar om met de nachtbus (sorry Lien) te vertrekken naar Bikaner...

Misha: hoezo luizen ieeehh ben ik blij dat ik dat mis pffff en hoezo op ieder zijn desktop haha

Frank heel veel beterschap en jij succes ermee Lien en pas heeeeeel goed op met Zoe he en dikke kus voor haar

Tam; nog bedankt voor sms heel lief hoe was Guus? En nog steeds zo druk met werk

Kim goed bezig hou dicht die sluizen! Hoe voel je je?

Leo al geboekt\?

Suus al iets gehoord van huis?

Liefs Suus

Reacties

Reacties

Kim

Haha, oud zeer... en nu weer nieuw zeer, arme jij. Wel echt heel vervelend dat je griep hebt zeg. Goed dat je in ieder geval wel even hebt uitgeziekt (waar zo'n boek dan al niet goed voor is). Kalm aan, het is vakantie. Er kan er maar ook 1 in een koeienvlaai staan...zijn ook niet zo groot en vallen niet op, whahaha.
Maar je bent weer helemaal relaxt geyoga'd, das mooi. Hopelijk dat je nu weer topfit bent. Hier alles ok hoor, kan nog maar heel even lopen en ben echt gedwongen tot in en om huis zijn, maar nog maar 3 weken, hoop ik. Buik is echt enorm nu ineens. Ik doe mijn best voor je om de sluizen dicht te houden.

Ik wacht met smart op je volgende verhaal, leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt.

Liefs en kus xxx

leonie

hey schat, je bent wel ondernemend hoor. hoop dat het oude zeer nu verdwenen is... yoga zal je goed doen.
moest wel lachen om dat je nu zelf in de shit zit.... bahhhhh.
ik wacht nog even met boeken tot ik je gesproken. hoe vindt je het daar nou eigenlijk?? heb je meer dieren gespot?
hoop voor je dat je de griep nu wel hebt gehad en lekker zonder ziekte verder kunt reizen. hoe gaat het met je nek en prikkelverwerking? hoop goed.
dikke kus

charlene

heyyy schat

wat een super verhaal weer..echt iets voor jou om in de koeien flats te staan..ach jij als echte dierenliefhebber kan je vast niet zoveel schelen haha...

en toch met die trein he...luister toch eens een keer naar je verstandige vriendinnetje haha..

ik ben blij dat je je weer wat beter voelt.mies belde gelukkig steeds om ons op de hoogte te houden..nou wel goed aan jezelf denken!!!maar ach luisteren doe je toch niet..nee hoor ik heb vertrouwen in je..komt allemaal goed..

met frank gaat het wel weer wat beter..vanaf zaterdag op de slaapkamer gewoond haha...helemaal afgesloten van zoe.vandaag voor het eerst weer even gezien!!!nu maar hopen dat ze het niet krijgt.als ze zo ziek wordt als frank is echt niet grappig..lief van je dat je er nog aan denkt..

nou meid zet hem op he,heel veel plezier nog..
dikke kus

Misha

Nou kán ik natuurlijk gaan mopperen over kwakzalvers met dubieuze middeltjes, maar daar heb je natuurlijk ook weinig aan... ;-)

Maar even serieus: ik hoop dat je snel weer beter bent! Blijf schrijven, we lezen het allemaal!

X

Martine

Wow Suus wat een verhalen! Echt super stoer dat je deze reis in je uppie bent gaan doen. Ik blijf je verhalen volgen.

Groetjes, Martine (Houkes)

Louise

Ik denk dat we die massages in het buitenland maar beter kunnen skippen. In Thailand breken ze je botten en denken ze dat het nog lekker is ook.
Misschien als je nu verlost bent van je oud zeer, dat je het nog eens kan proberen en dat het dan wel lekker is ;)

Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!