Suzanneindia.reismee.nl

De laatste dingetjes

Hallo allemaal!!!

Wat ontzettend leuk jullie reacties allemaal, NU al erg leuk om te lezen!! Heel erg bedankt voor jullie reacties!~

Tja dan is het bijna zover.. het leek nog zo onwerkelijk maar nu komt het echt dichterbij. 'Nog even dit, nog even dat oh ja dat ook nog, wat neem ik allemaal mee, wat moet ik nog, wat laat ik thuis' Ja het is wat die voorbereidingen en het geregel. Van strak in de organi-regel-structuur naar giga-chaos-niet-meer-weten-momenten.. maar beetje voor beetje hebik het nu dan wel zo'n beetje voor elkaar.. Alle mogelijk denkbare pillen, inentingen, visum en uiteraard de lonely planet (waarom krijgt dat nu zo'n andere betekenis? haha).. zijn in huis.. nu komt nog de ramp van welke kleding neem ik mee??? Ja keuzes maken het begint nu al --> wel/niet jeruzalemslippers aanschaffen, wel/niet naar bepaalde bestemmingen, wel/niet een muskietennet aanschaffen van 30 euro .. tja het is wat die luxeproblemen..

Nog 5 nachtjes slapen, nog 4 dingen doen, nog 3 dagen werken, nog 2 keer alles checken, nog 1 keer shoppen, nog 0 keer een verhaal uit NEDERLAND!

Jullie allemaal veel plezier met alles wat je komende maand gaat doen hier!

Hoop nog veelvan jullie reactie te mogen lezen!

Veel liefs suus

Reacties

Reacties

gerard

Hee die Suus,

Jaja.. time flies :D
Nog ffies en dan.... ga je je vleugels weer 's uitslaan.
Er zijn een paar dingen belangrijk ... om mee te nemen!
Uiteraard geld, creditcard, bankpas!!! DAn kan of mag je alles vergeten maar heb je toch de mogelijkheid het aan te schaffen!
Paspoort... anders ben je snel weer terug... hahaha
En (ja dat zal je van mij horen!! ) je fotocamera (en / of misschien wel een videocamera erbij?) want wat jij ziet wil ik dus ook zien! Je kan de plaatjes en je verhalen mooi kwijt hier op je weblog.
Ik wens je hele fijne laatste dagen in Nederland en alvast een goede reis.
Ik verheug me op je eerste belevenissen op het web!

Dikke kus,
Gerard

Greke

Hee Suus!

Ja, nu echt aftellen op 1 hand!

Neem een lakenzak mee, je weet nooit in wat voor een vieze accomodaties je terecht komt! Bij de Xenos zijn ze 6 euro en anders hebben wij er nog wel een op zolder liggen!
Ik neem altijd een leeg schriftje mee, schrijf ik op wat we allemaal hebben gedaan, de cultuur die je opsnuift en de heerlijke of minder heerlijke geuren, hihi!
Maar goed, je hebt al genoeg reiservaring dus dat heb je vast allemaal al bedacht!

Meis, geniet ervan! Laat India je overkomen.. ben zo benieuwd!

Liefs van Bjorn en Greke

Richard

Hey Suus,
Poging driehonderd tweeenzestig om een reactie erop te zetten, maar de aanhouder wint.. Haha! Jo, wat gaat dat snel ineens. Ik hoop maar dat t net zo kort duurt voor je weer terug bent, en toch dat je tijd genoeg hebt om alles te zien en tevreden en bklij weer naar huis te gaan. Ja, weg gaan is leuk, maar thuis komen ook. Ik hoop dat we nog een keer samen moeten werken voor je weggaat. Heel veel lol, plezier, leuke en prachtige ervaringen toegewenst... ben nu al benieuwd naar je verslag.

Lieve groeten Richard

Marielle

Whaaaaaa, spannend zus!! Ben zo benieuwd!!! dikke kus

riny en Jan

Heyy suzanne
jaa nu word het dan toch aftellen he??
En word het zeker spannend voor je,en over een paar daagjes ga je vertrekken.We weten zeker dat dit een hele belevenis word,waar je nog lang op terug kunt kijken.En dat je erna zeker kunt zeggen: Dit heb ik toch maar mooi zelf gedaan!!!
En Jan zal wel een beetje op Michel letten,of hij goed voor zichzelf zorgt hihi
Heel veel succes en geniet van al het moois wat je tegen komt!!

lieve groetjes van Riny en Jan

Vanes

Hey Suus!

Morgen is het zover! Heel erg veel plezier en succes in India. Ben erg benieuwd naar al je verhalen!

Liefs Thomas en Vanessa

Tam

Nou zus, op het moment dat ik dit schrijf zit je al zo'n 7 uur in het vliegtuig. Ik hoop dat je een goede vliegreis hebt gehad en dat de komende weken jouw verwachtingen worden waargemaakt. In ieder geval HEEEEL VEEEEL PLEZIER!!! Geniet ervan en veel verhalen schrijven!! Tot over 4 weken, liefs Tam

Alice

Heey lieve vriendin!!

Hoe zijn de eerste uurtjes in India?????
Goede vlucht gehad?
Is de transfer naar het hotel goed gegaan?

Ben echt reuze benieuwd naar je indrukken en ervaringen!
Ik hoop ze straks allemaal te lezen op je weblog. Ik verheug me er nu al op!

VEEL LIEFS!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!