Suzanneindia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Suzanne

Reacties

Reacties

Gerard

Hoi Suzanne,

Wat ontzettend leuk en aardig van je om mij ook op te nemen in je lijst van mensen die je mogen volgen als je dadelijk in India (!!) zit. Reken er maar op dat ik een trouwe bezoeker zal zijn. Heel benieuwd naar jou ervaringen en belevenissen en prachtige foto's die je daar zult maken.
Het duurt nog even zie ik (1.11.09 ga je weg) dus zul je druk zijn met je voorbereidingen. Nogmaals wil ik zeggen dat ik het heel leuk vind...
Hoe is het verder met je?? We hebben elkaar al zo lang niet gesproken...
Ik hoor wellicht via deze weg wel van je??

Groetjes,
Gerard

Ellen

Ha bikkel!
Dat doe je toch maar mooi ff alleen!! Super, ben heel benieuwd hoe het gaat zijn!
En natuurlijk ga ik men best doen je te volgen (als ik tegen die tijd geen 4 RB kinderen heb...haha).
Tot van de week!x

Kim

Goedzo Suusje, ben trots op je...brrr wel spannend hoor! Maar het gaat helemaal goedkomen, weet ik zeker. Voor november zijn ook je verhalen welkom hoor, er zal vast wel weer t een en ander voorkomen jouw kennende ;-).
Zie je deze week ergens. Liefs en kus xxx

Alice

Heey stoere vriendin!!! Ben echt zo ontzettend trots op je dat je deze reis alleen gaat maken. Natuurlijk ga ik je via deze site op de voet volgen! Kijk er echt naar uit! Uiteraard zie ik je sowieso nog, maar alvast een gave reis! Ben heel benieuwd hoe je het gaat beleven! Hele dikke kus, Alice

Iris

Chica, toch India geworden! Echt leuk beschreven zeg in je profiel. Vooral de billen wassen van een olifant. Leuk gedaan. Ik hoop dat je het ontzettend gaaf zult hebben met je me, myself and I. Vooral met die me natuurlijk. Heel veel geluk en plezier en doe voorzichtig daar! Ben heel benieuwd naar je verhalen en je foto's.

Dikke kus ons

Anneke

Hey suus,

Pfff geweldig, spannend, moedig, helemaal jij! Ik wens je alvast heel veel succes met je voorbereidingen en natuurlijk ook veel plezier. Wij zullen je zeker blijven volgen. Alvast dit Pas heeeeeeeeeeel goed op je zelf, al weet ik dat je dat heus wel kan maar toch. En geniet van alles wat je tegen gaat komen en zien!!
Liefs Anneke en kids

Olaf

Ha die Suzanne,

Eindelijk doen waar je eigenlijk allang heen wilde. Lekker reizen, wat van de wereld zien en avonturen beleven. Volgens mij gaat het helemaal goed komen!

Houd je taai, daar tussen de sahibs!

mirjam

hee suus
wat lees en hoor ik nu? Ga je weer een nieuwe uitdaging aan? vind het super leuk voor je. zal aan je denken als je daar bent en af en toe kijken op deze site natuurlijk heel veel ondekings plezier groetjes dikke kus van ronald mirjam en de kids
ps veel plezier meid geniet er maar van

Greke

Heel goed, toch geboekt! Anders zou India altijd door je hoofd blijven spoken ;) Wel een beetje spannend maar wel superleuk hoor! Succes met de voorbereidingen en daar en vooral heel veel plezier!
X Greke

Raymond Sabrina en Sebastiaan

Wat gaaf dat je gaat! Geniet van alles!!!! Heel veel plezier succes enz enz

groetjes

Miriam Marco Linde en Rik

Heel veel geluk en wijsheid voor onderweg. Geniet van alle bijzondere momenten die je daar zult meemaken.
Heel veel liefs en groetjes.

Marielle

Whaaa zussie!!! Wat goed dat je dit gaat doen!! Ben trots! En ik weet zeker dat India de juiste keuze voor jou is!! Baal ervan dat ik je niet kan helpen en mee kan delen in je voorbereidingen, maar 1 tip alvast neem aub niet te veel mee, ik zeul me helemaal rot haha!
Ik hoop dat het jouw reis wordt en weet zeker dat je dit kan en dat het helemaal super wordt! Als ik het kan, kan jij het zeker! Heel veel liefs uit Mexico en hou me op de hoogte!! Dikke kus

Marina

Jaaa, uiteraard ga ik je volgen! Ben echt heel erg benieuwd of India in het echt ook zo is zoals jij het hebt ervaren op de plaatjes. ;) Dus ik ga al je verhalen lezen en kom uiteraard langs op Merijn zodra je weer werkt!

X

Louise

Hey Suzanne,

Wat super gaaf! Ik wens je natuurlijk heel erg veel plezier en ik ga zeker je belevenissen volgen.
Hoor ook graag van je bij terugkomst of het een aanrader is. India staat bij mij al heel erg lang op nr 1 van reisbestemmingen.
Maak het goed, geniet van wat je ziet en beleefd, maar kom ook zeker weer goed en gezond terug.

Liefs Louise

Riny

Hey Suzan

Wat spannend allemaal zeg!!
Maar ontzettend goed dat je deze avontuurlijke stap heb gedaan, en durf te nemen!!
En ga zeker je belevenissen volgen hier op de pc,anders hoor ik het wel via Jan van Michel.
heel veel plezier en genietse!!
En veilig en gezond weer terug natuurlijk

lieve groetjes van Jan en Riny

charlene

lief dapper vriendinnetje!!!!

leuke site hoor!!!ik ga je zeker volgen dus veel verhalen schrijven..vooral lekker genieten daar..eindelijk de reis in je uppie maken wat je zo graag wilt.maar nog belangrijker UITKIJKEN daar en goed op jezelf passen,dus 's nachts lig je in je bedje en niet op een of ander treinstation ha ha.
we zien en spreken elkaar zeker nog wel maar alvast heel veel plezier..
kusssssssss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!