Suzanneindia.reismee.nl

I like to move it, move it!

jaaaaa het is weer bijna zover, morgen stappen Jiska en ik op het vliegtuig om vervolgens te landen in Antananarivo, de hoofdstad van Madagascar!

door een aantal van jullie herinnerd aan mijn blog, dus bij deze. Ik hoop tussen de avonturen, en belevenissen in te kunnen schrijven daarover!

madagascar, het derde grootste eiland van de wereld, vol bijzondere diersoorten. De reis zit nu al vol uitdagingen, weinig openbaar vervoer, minder dan 20% vd wegen is geasfalteerd, boten slaan vaak om en een treinspoor kennen ze ook maar minimaal. Er is een soort van taxibusje, die pas gaan rijden als ze vol zijn. Maar wij gaan graag die uitdaging aan :)!

liefs suus

Louise

Heel veel plezier! Maak er een mooie reis van.

Paps

Suus en Jiska, geniet er maar van en ben benieuwd naar jullie belevenissen.

Greke

Ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen! Njoy & safe travels! X Greke

Corien

Vandaag is het dan echt zover, eindelijk, jullie welverdiende vakantie is een feit.
Mooie reis gewenst, geniet ervan..........

suus

Dank jullie allemaal!!!

Anneke

Veel plezier dames en ben benieuwd naar jullie belevenissen!!

Vanessa

Jah! Leuk om weer een beetje met je mee te reizen. Veel plezier!

Janneke

Jooh, heel veel plezier samen en pas goed op elkaar!!

Ps. Geen problemen bij douane gehad wegens zware alcohol walm op jullie heen?!;););) pff was het maar wel super lacheuh???????? toedeledoki.

Suzie

Een hele mooie reis gewenst!!! Geniet ervan samen......leuk om jullie te volgen.

Sander

Veel plezier samen en houdt ons op de hoogte!!

tante riet

Wat leuk om je weer te mogen volgen.Een heel fijne reis en veel plezier.hartelijke groeten van ons twee.

tante riet

Fijne reis en veel plezier.