Suzanneindia.reismee.nl

Op naar Siberie!

Hallo allemaal!

Het is weer zover, ik mag weerop eengeweldige reis en jullie mogen daar weer getuige van zijn ;) !

19 februari vlieg ik naar st. Petersburg om na anderhalve dag de nachttrein naar Moskou te pakken. Vanuit Moskou stap ik dan op de Transmongolie express om vier dagen laterin Irkutsk uit te stappen en het Baikalmeer tebewonderen voor een paardagen.Vervolgenszal ikdoorgaan naar Mongolie, om daar in een gertent metheerlijke siberische temperaturen te vertoeven (-30). Eindbestemming van de express is Beijing. Van daaruit zal ik naar Chengdu gaan om Tingting op te zoeken, sommige mogelijk nog welbekend van de laatste reis in Azie.

Ik zal weer proberen om levendige (lees: ellenlange) verhalen te schrijven van al mijn belevenissen zodat jullie weer een klein beetje mee kunnenreizen!

Laat vooral veel reacties achter, want dat is toch altijd weer superleuk!

Liefs Suus

Reacties

Reacties

Suz 2

Allerliefste Suzie, ga weer heerlijk genieten van deze prachtige reis. Leuk om mee te reizen! Dikke kus

Anneke

Ben benieuwd naar al je belevenissen! Heel veel plezier en een goede reis! Xxx

Mams

He Suzanne, nu al een verhaaltje, fijne reis. Tot snel horens. Liefs.

kelly

Hey meis, ik ga het allemaal weer volgen! En bedankt voor je lieve kaartje. Have fun!!! X

Paps

Suus, ?????? ??????????? ?? ??????

Paps

Dat was Russisch voor een fijne reis met de trein, maar hij maakt er allemaal ????? van

charlene

Iieve suusje veeel plezier .genieten weer van alle mooie dingen cxxx

suus

Haha paps..je doet me weer verbazen! Ook nog Russisch kunnen schrijven. .jammer van de vraagtekens!

Dank jullie allemaal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!